Jom Ramai-Ramai Rombongan ke Putrajaya





Putrajaya. Kenapa Putrajaya ni adalah destinasi rombongan sekolah yang best?
Banyak sebab, antaranya....

Putrajaya ni banyak taman-taman  cantik yang bernilai educational. Jadi, pelajar sekolah bukan saja melawat tapi dapat belajar berkenaan ekologi sistem tasik, kepelbagaian ekologi sistem paya wetland, kepelbagaian spesis tumbuhan, tanaman herba, pokok getah dan penghasilan getah dan banyak lagi. Ada Muzium Alam Semulajadi lagi. 

Senibina bangunan-bangunan pentadbiran yang unik dan cantik. Pemandangan waktu malam di Putrajaya yang bercahaya dan indah  boleh menjadikan pengalaman rombongan sekolah ke Putrajaya sesuatu yang  tidak akan dilupakan.

Peluang melawat Kompleks Seri Perdana juga boleh menjadi satu pelajaran di luar kelas berkenaan institusi pentadbiran negara dan sejarah. 

Itu diantaranya saja. 

Sesi lawatan boleh diintegrasikan dengan rombongan ke Kuala Lumpur, Kalau ada rombongan sekolah dari luar Selangor nak melawat Kuala Lumpur, boleh la singgah ke Putrajaya satu hari. Penginapan pun boleh diuruskan. Boleh rancang dan maklumkan perjalanan ke Putrajaya paling kurang sebulan sebelum hari lawatan untuk memudahkan urusan lawatan.

Jemputlah ke Putrajaya, boleh hubungi Cik Nur di talian 013-3510035.